Esok hari Khamis.



Cant wait to say tadaima! lagi bes kalau ada orang jawab "okaeri!"
Spaghetti fafai masak sedap. *thumbs up*
"Ada orang tu pulang esok" --- ye, saya la tu (^^,)
Peminat Aman Shah ketor nok msg peminat biskut dam iaitu abang kami, suruh wak alik nikong +__+"
Eh, kawan saya kate saya baik (well..minus the fact dat saya suke membebel) Ahaha. U made my day lah!
It's creepy/scary interesting when 2 persons u know separately are actually bestfriend since primary school huh?
Ikram, have fun in Sheffield ne! dua tahun lagi aku sampai kot. tungguuuuuu!
Mode: Raya lah. (err kena siapkan dua assignments la) TT_TT





caption: Mama and Eda on Raya Haji 07
konon nak letak gambar raya thn lps tp x jumpe :(



KAWAN-KAWAN,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
MAAF ZAHIR & BATIN


P/s: kalau datang terengganu, sila-sila la singgah rumah saya ye :)


Currently listening to Suara Takbir - Siti Nurhaliza

Comments

CikYana(",) said…
huahua
dok sabo nok balik doh ke?
lalalala
bereh2..jupe mlm sok
Syugurin said…
mmg dok sabo pong!! hehe
aKuma_T0_tenShi said…
blik lek lok nice blog especialy gmbr shun tu....hehehe tk pe klo ko nk org ckp okairi ko kne blik ukm n dtg blik ak time tu ak bleh ckp okairi..slamt ari rya n maaf zahir btin.....

Popular Posts